Utviklingsnotater

Vi gjør stadige forbedringer av vår nettløsning. Her vil du finne informasjon og forklaringer på endringer og feilrettelser vi publiserer. Kritiske feil blir rettet umiddelbart. 

 

Versjon 1.28 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

I dag har vi utvidet kopifunksjonen i Tilbud. Når du nå kopierer et tilbud, kopierer vi også Andre tillegg du har lagt inn.
Tusen takk til Tømrer Thygesen for gode innspill til løsningen!!

 

 

Versjon 1.27 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

I dag har vi lansert ny funksjonalitet som gjør det mulig for deg å få bedre kontroll på forbruk i prosjektet ditt.
Inne på prosjektet har vi lagt til flere felter. Du kan fylle ut hele prosjektbehovet ditt her, for deretter å kun avrope det du har behov for akkurat nå. Samtidig ser du hvor mye som gjenstår, og hvor mye som er kjøpt så langt.
Dette tar foreløpig kun hensyn til hva du kjøper gjennom nettløsningen, og går henter ikke data tilbake i tid.

Vi har gjort flere forbedringer på import-funksjonen på siden "Hurtigregistrering" slik at denne nå er mer oversiktlig og enkel å bruke.

 

 

Versjon 1.26 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

I dag har vi lansert ny funksjonalitet som gjør det mulig for deg å finne- og laste ned dokumentasjon for ditt prosjekt direkte i løsningen på en mye enklere måte.
Inne på prosjektet har vi lagt til en ny fane som heter «Dokumentasjon». Her finner du dokumentasjon på produktene du har kjøpt – hvis produktene har dokumentasjon. Dokumentasjon dukker først opp etter at man har fått utlevert produktene.
Det ligger mange typer dokumenter der, så vi har brukt forkortelser på navnene. Holder du musen over forkortelsen, ser du hele navnet. Vi har også lagt inn en link over oversikten som heter "Forklaringer". Trykker du her får du opp litt mer informasjon om de ulike sertifiseringene.
Du kan sortere listen etter, for eksempel etter type dokumentasjon du er på jakt etter.
Trykk på nedlastings-ikonet for å laste ned den aktuelle dokumentasjonen.
Hvis det ligger flere dokumenter inne på samme produkt på samme type dokumentasjon, betyr det at du har kjøpt produktet fra ulike leverandører.

Vi vet at mange av dere sitter med excel-ark eller innkjøpslister over hva dere skal bestille. Med vår nyhet "Hurtigregistrering" kan dere punche varenummer eller Nobb nummer raskt inn, eller importere dem, fremfor å søke opp hvert enkelt produkt.
Vi har laget et nytt menypunkt som heter «Hurtigregistrering». Her kan dere enten skrive inn vårt varenummer eller Nobb nummer og antall. Deretter kan de legge det inn i handlekurv, prosjekt, tilbud eller favorittliste.
Dere kan også importere en CSV fil. Dette lager man svært raskt av en excel-fil. Vi har beskrevet dette inne på siden.
Dersom vi ikke finner produktet i vårt sortiment, markeres linjen i rødt og må slettes. Du får da en oversikt over varer vi ikke fant i vårt nett-sortiment. Denne kan du laste ned og sende vår Proff-selger, så hjelper de deg med å få tak i varene.
Dersom dere bruker en enhet på produktet som ikke matcher enhetene vi bruker på produktet, får enhet-boksen i oversikten en gul ramme, og du må sjekke om antall og enhet stemmer i forhold til hva du ønsker. I slike tilfeller endrer vi enheten til vår salgsenhet.

Vi har også lagt inn antall i favorittlister.

 

 

Versjon 1.25 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

For å kunne vise deg som kunde mer korrekt lagerbeholdning ut ifra ditt behov for å motta varene, har vi lagt inn et valg for ønsket leveringsmåte øverst på siden. Her velger du hvilken leveringsmåte du ønsker, og har også mulighet til å endre varehus får raskt å se lagerbeholdning på andre varehus.

Dersom du velger leveringsmåte "Klikk&Hent" vises lagerbeholdning i ditt varehus - der du skal hente varene.

Dersom du velger leveringsmåte "Leveres" er dette varer som for flere varehus leveres av våre regionlager. Dersom ditt valgte varehus har et regionlager ser du lagerbeholdning på regionlageret.

Dersom ditt varehus ikke har regionlager, vises lagerbeholdning fra ditt varehus.

Med dette oppslaget vil du få en mer korrekt lagerbeholdning.

 

 

Versjon 1.24 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Nå viser vi lagerstatus i ditt valgte varehus i søkeresultatet og kategorivisning. Dette er for å gjøre det raskere for deg å se om vi har varen på lager på varehuset. Ditt valgte varehus ser du øverst på siden. Her kan du også bytte varehus for å sjekke lagerstatus på andre varehus.

På varer som leveres av flere leverandører (trelast) har det vært vanskelig å finne korrekt dokumentasjon da vi har listet opp all dokumentasjon om hverandre. Dette er nå ryddet i, så nå er det lett og oversiktlig for deg å finne riktig dokumentasjon.

 

 

Versjon 1.23 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

For å gjøre det enklere for deg som bruker har vi lagt inn lagerstatus i favorittlisten. Dette er slik at du kan se med en gang om vi har varen på lager i ditt valgte varehus (det varehuset som er valgt øverst i den blå menylinjen)

Som mange sikkert har merket, sender vi deg nå en bestillingsbekreftelse på mail. Dette er kun en kopi av hva du har sendt inn bestilling på.

Dersom du har et prosjekt langt unna ditt vanlige varehus og heller ønsker å benytte et varehus nærmere prosjektet, kan du nå endre dette inne på ditt prosjekt. Velg varehuset som er nærmest ditt prosjekt.

Inne på prosjektet kan du nå legge inn kontaktinfo til din kunde. Navn, telefon og epost adresse til din kundes kontaktperson på prosjektet. Dette kan være nyttig slik at du har informasjonen samlet på et sted og tilgjengelig for alle som jobber med prosjektet.

 

 

Versjon 1.22 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Nå kan du skrive ut ordrene dine. Inne på en ordre ser du et utskrifts-ikon øverst til høyre på siden. Trykk på det for å skrive ut siden.

Vi har forbedret visning av produktbildene. Tidligere ble de kuttet i enkelte visninger. Dette er nå korrigert.

I tillegg har vi fortsatt arbeidet med å mobiltilpasse sidene.

 

 

Versjon 1.21 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Som du sikkert vet, har EU innført et nytt personvern-direktiv kalt GDPR (General Data Protection Regulation) som også gjelder i Norge. Dette styrker dine rettigheter, og gir deg økt kontroll over data som virksomheter samler inn om deg. For at du skal vite hvilke opplysninger vi tar vare på, har vi oppdatert vår personvernerklæring som du kan lese her. Neste gang du logger inn i Min bedrift må du bekrefte at vi kan beholde informasjon om deg som er nødvendig for å gi deg tilgang til løsningen.

I Min bedrift viser vi dine proff-priser iht. avtalen du har med oss. Noen ganger er dine priser høyere enn de du finner i våre varehus og på maxbo.no, f.eks. ved fast lavpris, kampanjer osv. Når du handler i Min bedrift, får du alltid vår laveste pris når du bestiller, selv om du har sett en høyere pris i løsningen. Vi har nå endret måten vi henter inn priser på, slik at vi alltid viser vår laveste pris på alle sider, og våre kampanjeprodukter er tydelig merket.

Vi har hittil lastet ned alle dine prosjekter fra vårt ERP-system hver gang du velger Mine prosjekter. Derfor har det gått litt tregt å få opp prosjektoversikten. Fra nå av lagrer vi prosjektene dine i Min bedrift, slik at det går raskere å få opp oversikten. Dersom du savner et prosjekt som nylig er lagt til, trykker du oppdater-knappen.

Vi jobber med å gjøre Min bedrift bedre på mobil og nettbrett. Frem til nå har vi jobbet med søket og handlekurven. Nå har vi også komprimert og optimalisert kassen. Vi håper dette gjør det lettere for deg som er på farten.

Vi har også korrigert og forbedret en del mindre saker på siden. Vi legger bl.a. inn flere produktegenskaper på produktene. Dette finner du inne på produktsiden under fanen «Produktegenskaper».

 

 

Versjon 1.20 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Vi jobber med å gjøre Min bedrift bedre på mobil og tablet. Frem til nå har vi jobbet med å komprimere og optimalisere søket og handlekurven. Vi håper dette gjør det lettere for deg som er på farten.

Tidligere var det mulig å handle på et inaktivt prosjekt. Dette er nå rettet opp slik at det ikke lenger er mulig. Man må aktivere prosjektet før man kan handle på det.

Vi har også korrigert og forbedret en del mindre saker på siden.

 

 

Versjon 1.19 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Vi har nå lansert grid-visning av produktene i søk og kategorivisning. Dette betyr at du kan velge mellom å få listet opp produktene som før, eller vise produktene i en grid-visning ved siden av hverandre. I grid-visning kan man se flere produkter på samme side, så du slipper å scrolle så mye for å finne produktet du er ute etter.
Du kan bytte mellom grid-visning og listevisning ved å trykke på knappene øverst til høyre i produktlistingen.

Nå er det også bedre å søke etter produkter på mobilen. Vi har komprimert visningen slik at du slipper å scrolle så mye for å finne produktet ditt.
Når du søker, kan du velge mellom å se produkter eller relaterte artikler. Under produkter kan du også se ulike kategorier for å innsnevre søket.

Dersom du får flere prosjektledere på løsningen kan du nå enkelt legge til alle prosjekt med en enkelt knapp. Tidligere måtte man velge et og et prosjekt.
Nå ligger det knapper inne for å legge til og fjerne alle prosjekt på en bruker.

 

 

Versjon 1.18 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Tidligere var ordrehistorikk og fakturahistorikk begrenset. Man kunne se ordre 6 mnd tilbake og fakturaer 60 dager tilbake. Nå er dette endret slik ad du selv velger hvor langt tilbake du vil se. Trykk på datoen for å endre.
Du kan velge mellom 3 mnd, 6 mnd, 12 mnd eller sette fra-til dato selv.
Dette er lagt inn på ordreoversikt, fakturaoversikt og også inne på prosjektets ordre- og fakturaoversikt.

Vi har i denne versjonen gjort det enklere å endre status på prosjektene. Tidligere måtte du inn på hvert prosjekt for å endre status. Nå kan du raskt og enkelt gjøre dette direkte i prosjektoversikten.

 

 

Versjon 1.17 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Nå har vi endret kategorioppbygningen. Vi har forsøkt å bygge opp kategoriene på enbedre og mer logisk måte, slik at det er lettere for deg å finne produktet du er på jakt etter.
Du vil se dette når du går inn i produkt-menyen eller søker på produkter.

Vi har utvidet søket til også å søke i våre artikler. Så nå kan du også søke på f.eks. dokumentasjon og finne artikler  om dette.
Aktuelle artikler foreslås på venstre side under kategoriene.

I favorittlistene har vi lagt inn gruppering pr kategori. Varene du legger inn sorteres pr kategori slik at du får bedre oversikt.
Man kan lukke og åpne kategoriene når de er gruppert. Du kan dermed velge å kun åpne en kategori.
Denne funksjonaliteten kan du slå helt av nederst i favorittlisten din. Der velger du å slå av eller på gruppering pr kategori.
Siden vi har lagt inn kategori i listen, kan du nå sortere listen etter kategori når grupperingsfunksjonaliteten er avslått.

 

 

Versjon 1.16 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Vi har forbedret hastigheten på produktkategori-siden og på favorittlister.

Varer du handler mye kan nå enkelt legges rett i en favorittliste fra handlekurven. Du trenger altså ikke lenger legge 1 og 1 produkt i favorittlisten.
Dette betyr at du også enkelt kan kopiere en favorittliste dersom du har behov for det. Legg da favorittlisten din i handlekurven og lagre den som en ny favorittliste.

Nå har vi også tilrettelagt for at en bruker kan ha tilgang til flere firmaer. Kontakt kundeservice, så hjelper de deg med å få satt opp dette.
Det fungerer slik at du logger inn med ditt vanlige brukernavn og passord. Øverst til høyre på siden vil du hele tiden se hvilket firma du handler for.
For å endre firma, går du til siden "Personpplysninger". Under "aktivt selskap" kan du endre firma. Trykk deretter på "Lagre endringer".
Vær oppmerksom på at handlelisten og favorittlisten følger deg. Dersom du bytter firma, følger handlelisten og favorittlisten over til valgt firma.
Dersom du deler en favorittliste, blir den i det firmaet du har delt listen. Dvs bytter du firma, blir den delte listen ikke lenger tilgjengelig.
Når du bytter tilbake til dette firmaet vil listen bli tilgjengelig igjen. Vi anbefaler i slike tilfeller at du kopierer favorittlisten slik at du har en favorittliste pr firma.

I tillegg har vi også gjort enkelte tekniske forbedringer i løsningen.

 

 

Versjon 1.15 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Vi har fjernet produktmenyen, og heller laget en side der man enkelt kan navigere i våre ulike kategorier. Det blir dermed enklere å finne produktene man er ute etter.

I tillegg har vi lagt til en ny PDF-visning av Tilbud. Du kan nå lage PDF av tilbudet der du viser varelinjer kun med sluttsum.

I høst har også vi jobbet mye med å få på plass en automatisert kunde- og brukerregistrering for å gjøre dette raskere og enklere å bli kunde og få tilgang til Min bedrift.
Nå kan man raskt og enkelt inngå en kundeavtale med oss og så tilgang til Min bedrift ved å fylle inn et skjema og signere med BankID.

 

 

Versjon 1.14 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Denne gangen har vi lansert litt av vår nye profil i Min bedrift. Menyen øverst på siden har fått ny logo, ny farge og ny visuell utforming. Søkefeltet er nå plassert over menylinjen. Du slipper dermed å trykke på en knapp for å få frem søkefeltet. Linker i menyen, og alt annet på siden er det samme som før.

På tre steder i løsningen har vi nå lagt til en enhetskalkulator; i handlekurv, inne på prosjekt og inne på tilbud. Dette vil gjøre det lettere for deg å handle i ønsket enhet. For eksempel: du har lagt 1 pk Laminatgulv i handlekurven, men ønsker 5 M2 (eller en annen enhet) og er usikker på hvor mange PK det er. I handlekurven, trykk på antall-feltet. Da åpnes kalkulatoren. Velg ønsket antall i ønsket enhet, så regner kalkulatoren om til korrekt salgsenhet. Kalkulatoren runder opp til nærmeste salgsenhet.

 

 

Versjon 1.13 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Når du nå søker etter produkter i søkefeltet øverst på siden, får du opp et kategori-tre på venstre side. Du kan trykke på kategorien for å få opp underkategorier. Naviger deg nedover til ønsket kategori. Dette vil innsnevre søket slik at du får mest mulig relevante produkter i søkeresultatet.

Dersom noen av dine ansatte slutter eller ikke skal ha tilgang til Min Bedrift lenger, kan du som administrator enkelt slette tilgangen deres. Gå inn på siden "Brukertilganger" og trykk på søppelkurv-ikonet til høyre for brukeren du ønsker å slette.

Dersom du skal ta kontakt med oss er det lurt å vite ditt kundenummer hos Maxbo Proff. Dette finner du nå på siden Selskapsinformasjon.

Tidligere ble det satt en gyldighetsdato på 30 dager fra du gjør om et tilbud til en PDF. Nå kan du selv velge hvilken dato tilbudet skal være gyldig til. Inne på tilbudet kan du åpne vinduet der du redigerer beskrivelse av tilbudet. Der har du nå mulighet til å velge dato fra en kalender. Hvis du lar feltet stå tomt, vil gyldighetsdato bli satt til 30 dager fra den datoen du gjør det om til en PDF slik som før.

I tillegg har vi også gjort enkelte tekniske forbedringer på sidene.  

 

 

Versjon 1.12 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

I denne versjonen har vi lagt inn ulike firmagodkjenninger. Som administrator kan du inne på Selskapsinformasjon velge hvilke firmagodkjenninger ditt firma har. Logoen til den/de valgte godkjenninger vil vises nederst på alle tilbud som lages i løsningen. Du vil se dem nederst i tilbudsdokumentet som skapes. Det er enkelt å endre hvilke godkjenninger dere har. Bare marker de godkjenningene dere har.
I første omgang kan du velge mellom følgende godkjenninger: Mesterlogo, Sentral godkjenning (ny og gammel), Byggevarebransjens våtromsnorm (BVN) og Miljøfyrtårn. Kontakt oss gjerne hvis du savner noen godkjenninger.

Vi har også lagt inn postnummervalidering i denne versjonen. Dette er for å gjøre det lettere for deg, samtidig som vi forsikrer oss om at leveransen går så raskt og smidig som mulig. Skriv inn ditt postnummer, så foreslår løsningen korrekt stedsnavn. Du kan også søke på stedsnavn hvis du er usikker på postnummeret.
I tillegg har vi også gjort enkelte tekniske forbedringer på sidene.  

 

 

Versjon 1.11 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

I denne versjonen har du nå mulighet til å gå inn på ditt prosjekt og se hvor mye du har kjøpt for. I ordreoversikten vil du kunne se totalsummer for prosjektet eks og inkl mva. På den måten blir det enklere for deg å ha kontroll på økonomien!
Fakturaene vises nå med statusene ubetalt, betalt eller forfalt. Du kan også filtrere slik at kun en ønsket status vises. Vi håper dette gjør det enklere for deg å få oversikt over fakturaene dine.
Vi har også økt hastigheten når man navigerer i kategorier.
I tillegg har vi også gjort enkelte tekniske forbedringer på sidene.  

 

 

Versjon 1.10 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Vi har nå lasert mulighet for å velge å legge mellom på påslag på produktene i tilbudet ditt i % eller i kr. Når du oppretter et tilbud og legger inn produkter, kan du nå fra en nedtrekksmeny velge om du vil legge på påslag på produktene i % eller kr. Det kan være i % på noen av produktene og kr på andre produkter hvis det er ønskelig.
Inne på prosjektet ditt har du en ordreoversikt og en fakturaoverikt. Her har vi nå lagt inn søk og sorteringsmuligheter slik at du enklere finner frem.
Vi har også gjort enkelte tekniske forbedringer og korrigeringer på sidene.  

 

 

Versjon 1.9 - Nye forbedringer i Min Bedrift

 

Vi har nå lasert flere saker vi håper gjør hverdagen din mer effektiv!
Når du søker etter produkter viser vi nå pris allerede i søkeresultatet. Du slipper dermed å gå inn på produktet for å se prisen. Prisen som vises her er grunnenheten. Gå inn på produktet dersom du ønsker å bestille en annen enhet.
Vi har også forbedret favorittliste-funksjonen. Administratorer kan nå dele sine favorittlister med alle i selskapet. Administratoren oppretter listen og kan dele listen slik at alle i selskapet kan bestille fra listen. Det er kun administrator som kan gjøre endringer i listen eller slette listen. Administrator kan også når som helst fjerne delingen.
Når du lager tilbud kan du nå velge mellom tre varianter av PDF; tilbud som viser varelinjer med pris, tilbud som viser varelinjer uten pris (kun totalpris) eller tilbud uten varelinjer (kun totalpris).
Når du jobber med tilbudet lagres nå all informasjon automatisk på siden. Du behøver ikke lenger trykke på lagre-knappen.  

 

 

Versjon 1.8 - Forbedringer på flere sider på Min Bedrift

 

I denne versjonen har vi endret telleren i handlevognen til kun å vise antall varelinjer. Tidligere viste den antall produkter i handlevognen.
På tilbudssiden er det nå enklere å legge til antall og påslag siden endringene nå lagres automatisk.
Tidligere måtte du inn på et produkt for å legge det til dine favoritter. Nå kan du også gjøre dette fra søkeresultatet eller fra en kategoriside.
Vi har også ryddet litt på sidene Mine prosjekter, Ordreoversikt og Mine tilbud for å gjøre det mer oversiktlig for deg. Det er også lagt innn søke- og sorteringsmuligheter på disse sidene.
Noe feilretting og forbedring har vi også gjort.  

 

 

Versjon 1.7 - Forbedret hastighet, forbedret søk på prosjekter og tilbud

 

Versjon 1.7 er nå på plass med forbedringer som gjør det enklere for deg som bruker å finne riktig prosjekt eller tilbud! Når du ønsker å legge til en vare i et prosjekt eller tilbud, kan du nå søke på ord i hele prosjektnavnet. Når du sender inn ordren kan dette av og til ta noen sekunder. Vi har derfor lagt til en hjelpetekst som forklarer hva som skjer. Vi har også jobbet med å forbedre hastigheten i løsningen.  

 

 

Versjon 1.6 - Mine favoritter og forbedret søk/sortering/filtrering av prosjekter

 

Versjon 1.6 er nå på plass med flere nye funksjoner og forbedringer som gjør det raskere og enklere å bruke Min bedrift. Den viktigste nyheten er Mine favoritter, som har vært etterspurt av mange av våre brukere. Her lager du dine egne favorittlister med produkter du bruker ofte. Du kan lage ulike lister, f.eks. etter kategori (trelast, isolasjon etc.) eller etter hvordan du jobber med oppdrag, f.eks. egne huskelister for det du trenger når du lager bad, etterisolerer hus, legger tak osv. Vi har i tillegg gjort det enklere å finne frem i prosjektene! Søkefunksjonen er bedre og raskere, du kan sortere på navn, prosjektnr. og status, og du kan vise kun aktive prosjekter for å få bedre oversikt.  

 

 

Versjon 1.5 - Forbedringer i handlevogn og tilbud

 

Versjon 1.5 er nå produksjonssatt og vi introduserer en del nye funksjoner og forbedringer. Ny funksjon er at vi nå har introdusert en søkelandingsside. Det vil si at om du trykker på "enter" i søket så kommer du inn på en søkelandingsside. I handlevogn og checkout så kan du nå enkelt styre hvilket prosjekt ordren skal kobles mot. Du kan nå legge til et tilbud til et eksisterende prosjekt, hvor det tidligere bare vare mulig å legge et tilbud til et nytt prosjekt. Vi har oppdatert utseendet på eksporterte PDF'er, men jobber fremdeles med å gjøre dette så bra som mulig. Vi har fikset en feil hvor en ordre feilet om man la inn mer enn 255 tegn i kommentarfeltet i checkout. Det er nå ikke mulig å legge inn mer enn 255 tegn i kommentarfeltet. Vi har også gjort forbedringer i hastighet i checkout og jobber videre med å få dette enda raskere. 

 

 

Versjon 1.4 med blant annet glemt passord-funksjon

 

Versjon 1.4 er nå produksjonssatt og vi introduserer en del nye funksjoner. Ved glemt passord så kan du nå sette et nytt et ved å bruke vår "glemt passord"-funksjon. Det er nå mulig å se dokumentasjon for hvert produkt (om det er lastet opp i NOBB). Vi har også gjort noen justeringer rundt opplasting av logo, hvor vi blant annet har lagt inn en forhåndsvisning av den logoen som er lastet opp, samt lagt inn validering på filformater vi ikke støtter (bl.a. PDF). Om du er ProductXchange-bruker så vil det nå være lettere for deg å legge inn BrukerstedID når du oppretter prosjekter. Dokumentasjon til dine ordrer vil da bli sendt over til riktig prosjekt i ProductXchange.

 

 

Dashboard, nedlasting av faktura og ny kategorisering

 

I denne versjonen har vi gjort følgende: vi har lagt inn Dashboard for de som logger inn i Min bedrift. Vi har gjort det mulig å laste ned faktura. I tillegg har vi gjort oppdateringer av produktkategoriseringen og lagt inn flere produkter i sortimentet. 

 

 

Småfikser

 

Feil i forbindelse med påslag under Tilbud er nå rettet opp. Noen har opplevd feil når man skulle handle varer direkte til et prosjekt, feilen er rettet. "Selskap" er opprettet som parameter når man legger til nye brukere. Feil ved opprettelse av prosjektleder er rettet og feil som oppsto når man skulle opprette en pdf er ordnet.

I tillegg opplevde vi et problem med kategoriseringen på vårt søk etter en oppdatering av vårt e-handelssystem. Problemet er nå løst. 

 

 

Økning av produktkatalogen

 

Vi har nå økt antall varer i produktkatalogen fra ca. 11 000 varer til ca. 20 000 varer. Vi vil fremdeles øke antall varer kontinuerlig og hele tiden fokusere på at innhold og søk er bra.